måndag, december 31, 2007

Till er som kommenterat och mailat

Jag ber så mycket om ursäkt till er som kommenterat och mailat mig under de senaste veckorna och inte fått svar.

Jag brukar få all mail till min bloggmail som sedan vidarebefodrar till min vanliga mail... trodde jag. Tydligen har många mail hamnat i bloggmailens smapfilter (tillsammans med diverse skumma erbjudanden) och har därför inte nått mig. Om ni mailat och inte fått svar, maila gärna igen! Från och med nu kommer jag kolla min mailblogg direkt.

Om kommentarerna, jag kan inte kommentera. När jag försöker fryser webbläsaren och jag blir tvungen att stänga ner den. Jag ska testa att installera en annan webbläsare. Någon annan som haft samma problem eller är det Bloggers hämnd på att jag inte bloggat på länge?

*UPDATE*

Nu kan jag äntligen läsa och skriva kommentarer igen! Hämtade hem en ny version av Firefox så funkade det utmärkt! Yes! Och till er som mailat, jag har hittat igen en del mail i spamfoldern, mailar tillbaka allt eftersom.

4 kommentarer:

Nivet sa...

Hej!
Jag sitter hemma i Xela (Quetzaltenango i Guatemala och fryser). Ska väl gå ut en runda när solen stiger på himlen. Letade på google för att hitta andra som bloggar om central och latinamerika. Kul med din länklista. Kan vara kul att dela upplevelser med andra svenskar i samma del av världen.
Min blog: skurtson.blogspot.com

nina sa...

susanne: Ursäkta sent svar... Kul att du hittat hit, det är verkligen intressant att läsa om hur andra har det i "området". Ska kolla in din blogg också! :-)

A L V A S - P A P P A ! sa...

Gott nytt år igen o tack för den särskilda kommentaren!

Verkar som December var rätt härligt (mkt oxar, hästar, cowboys o lättklädda damer...)

Tänkte precis tipsa om firefox tills jag såg att du hämtat hem det. Tror att firefox går att ställa in nån sorts minimalt läge om du har ont om internminne eller dålig uppkoppling.

Ha det gott over there!

nina sa...

alvas pappa: Haha, riktigt bra sammanfattning av december här: oxar, hästar, cowboys och lättklädda damer (fast om jag ska vara helt ärlig blir det nog i omvänd ordning ;-) )

Firefox funkar jättebra, äntligen kan göra mer än bara läsa andras inlägg utan kommentarerna. Kul!