måndag, september 29, 2008

Utan ord


Fler bilder i fotokedjan Utan ord finns hos Pumans Dotter.

17 kommentarer:

Della sa...

Vad mysiga. Och vilken kontakt!

Husbilen Credo sa...

Så söta - är de tama.
Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Ja, så söta dom är... Lever de vilda där du bor?

nina sa...

della:
Ja, de var verkligen kärvänliga. Låg mest och kliade varann på magen. :-)

lottam:
Njae, tama är de inte men absolut inte folkskygga heller. Ha en trevlig kväll du med!

mia:
Inte där jag bor, men i varmare områden i landet finns det massor. Jag tycker de är jättefina, men folk säger att de är rätt jobbiga eftersom de stjäl mat också.

annette sa...

Kärlek! Då behövs inga ord;)

//annette

Rajson sa...

Detta ser ju kärt ut.

Ninni sa...

Så söta! Vet du vad de heter? Man ser ibland för mig så ovanliga djur och jag har ingen aning om vad det är för sort. Roligt att lära sig lite nytt:-)

Pumita sa...

Haha, vilken underbar bild! Nu får jag Costa Rica-längtan så det gör nästan ont! ;)

Jag minns när jag såg såna här första gången och undrade om de bits eller så men de ville bara komma åt mitt kexpaket. *asg*

Thérèse sa...

Åh såna där har jag träffat. Tog fram ett paket kex i en park i södra mexico och det bara rassla till i buskarna sen hade jag en hel flock efter mig som var närgångna och omöjliga att bli av med. Tror det ska finnas bilder på det någonstans , får kanske lägga upp dom nästa vecka.

Dom där på din bild ser ovanligt söta och gulliga ut tillsammans

nina sa...

annette:
Nej, det om något är väl ordlöst. :-)

rajson:
Mmm, de var verkligen jättesöta när de satt där och pysslade med varann.

ninni:
Det är tvättbjörnar (fast det fattade jag inte först utan lärde mig bara att de hette raccoon/mapache.) :-)

pumita:
åh, förstår det. :-) Kex älskar de, och all annan mat för den delen. De är riktiga mattjuvar de där rackarna. Det är ju gulligt när man bara är på semester men lite jobbigare för de som får de som inkräktare i huset varje dag. ;-)

thérèse:
Haha, precis var det för oss också! Vi hade ett paket kakor i ryggsäcken och när vi kom tillbaka från badet så var det två stycken som klättrade runt på väskan för att få tag på kakorna. :-D

Lägg gärna upp bilder! Jag har fler bilder på det här paret som jag kan visa.

Anonym sa...

Så söta! Det är kärlek det.

Anonym sa...

Puss på dig kompis! Så gulligt! Så här på bild iaf.

Nässelblom och choklad sa...

Så jättesöta de är. De ser verkligen ut att ha fin kontakt!

Jah Hollis sa...

Deras tillvaro låter som en fint alternativ till att gå och jobba i dag. Fin bild!

nina sa...

annelih:
Ja, de såg lite kära ut faktiskt. :-)

mariannlostinline:
Det var lika gulligt i verkligenheten, jag lovar. ;-)

nässelblom:
Ja, de var verkligen bundis, de där två...

jah hollis:
Vem skulle inte hellre sitta och mysa på en strand, liksom. :-D

Anonym sa...

Hi my family member! I want to say that this article is awesome, nice written and come with almost all significant infos.
I would like to peer more posts like this .

Also visit my homepage custom wordpress themes
my web page: wordpress workshops

Anonym sa...

What's up mates, how is everything, and what you wish for to say on the topic of this article, in my view its really remarkable designed for me.

Feel free to surf to my web blog ... paläo rezepte